Max



Heej.

Simon Lovisa och Max kom hit förut.
Simon skulle ut och fixa lite och Lovisa skulle hålla på med hästen.
så då var jag barnvakt till Max, vi låg i soffan och gosade tillsammans med lillebror.
jag älskar att vara med Max, han gör en så glad! min lilla plutt !

känner att jag verkligen inte vill till skolan i morgon.
har 2 tråkiga lektioner på morgonen, lektioner som jag verligen hatar.
så jäkla skönt att jag snart ska byta bort dom lektionerna.
hatar verkligen att gå på dom.. blä för multimedia och webbdesign.

måste väl gå och lägga mig snart , eftersom man måste upp så jävla tidigt..
det borde vara lag på att man inte får gå upp så tidigt.
fattar inte hur jag orkar gå upp 06:15 !!  åhh...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback