färgat håret.



Heej..

sov hos Maria inatt med, igår kollade vi på film med Jonna och Martin
Vi kollade på en skit rolig film som hette; The ringer.
och före det var Sara och Ingela där också, då kollade vi på 100 höjdare :)
sen när vi tittade på film kom Ida förbi en snabbis också.
sen när filmen var slut gick dom alla hem.
Jag och Maria la oss i och kollade på ännu en film :)
denna gång blev det Helens små underverk!
och när den var slut somnade vi som stockar!!

Nu har jag precis färgat håret, mörkbrunt som vanligt
håret är fortfarande blött så jag vet inte hur det blev!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh så skönt med nyfärgat hår :) ska färga mitt på
freda, ska bli något otroligt skönt :D

Postat av: Lisa

det var en dag med mycket film :)

2007-04-10 @ 17:03:55
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback