Promenad med Sara



Heej

Jag och Sara var ute och gick en långrunda förut, träffades 19:40 och sen kom jag hem 21:30.
Väldigt skönt var det, fick prata ut om en massa saker jag har hållit inom mig.
så pratade vi om en massa andra saker också. plus att vi hoppade på stenar i tunaåstrand
och drack av det goda vattnet i frostbrunnsdalen, världens godaste vatten!
Tänk att jag har varit kompis med Sara sen vi var 6 år, det är väldigt lång tid!
Sara Wi och Sara Wa så har det varit ett tag nu :) haha Sara är bra hon !!


Nu ska jag sova, har idrott första timmen i morgon.
orkar verkligen inte det, har sjukt ont i halsen. blä!!
Men en positiv grej är iaf att vi slutar 12 imorgon :D
lärarna ska på nå grejs så vi får sluta tidigare, vilken lycka !!

godnatt!!

Saknar dig Farmor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback