begravning



Heej

Imorgon åker jag till Sollerön på begravning.
det är min bilddlärare som ska begravas.
kommer bli tungt dels för att han ska begravas och dels för att jag kommer få ännu mera minnen efter Farmors begravning, det var verkligen jobbigt, och jag mådde verkligen jätte dåligt. men jag ska klara detta för Roffes skull. för han var en underbar lärare som verkligen gjorde allt för sina elever.

Nu ska jag snart ut och gå en vända med Ida.

sen ikväll sover jag hos Maria så jag har närmare till stationen i morgon.
tåget går 06:45 så då är det bättre om jag sover hos henne.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaa o ja, bra mår bra, med den underbara prins till pojkvän jag har! Det går ingen nöd på mig. Men du vet ju hur det är, när man har dåliga dagar så forsar det!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback