Farmor



Nu tänkte jag lägga in fler inlägg från tiden  då Farmor just gått bort och jag var i stor chock och mådde dåligt, kan inte säga att jag mår bättre idag, för jag saknar henne än så det gör ont i mitt hjärta.
Hon var min bästa vän, min idol och min förebild. Jag älskar dig!

Tisdag 29 Augusti 2006:
Ännu en dag utan min Farmor, jag fattar ingenting.. känns helt overkligt att hon inte finns mer. jag har inte förstått riktigt, och det kommer jag nog aldrig göra.
tänk jag kommer aldrig mer få se min Farmor, jag kommer aldrig mer få ge henne en kram. känns som om jag vill ge upp allt här & nu, men det kan jag inte..
Jag saknar dig Farmor, jag var & kommer alltid vara Farmorsflicka 

torsdag 31 Augusti 2006:
jobbigt, ja det kan man verkligen kalla det.. mår så jävla dåligt inne i kroppen.
vill bara skrika ut min sorg, känner mig inte som vanligt, känns som jag är i en dvala.

Måndag 4 september 2006:
Finns inga ord som förklarar hur mycket jag saknar dig Farmor.
mår så dåligt utan dig, så fort jag tänker på att jag aldrig mer kommer få se dig brister jag ut i gråt, vill inte vara utan dig.. vi stog varandra så nära, du gjorde allt för mig och mina kusiner.
och nu kommer vi aldrig mer få se våran farmor/mormor
vet faktiskt inte om jag klarar det här nå mer.. mår så jävla dåligt..

Tisdag 5 september 2006:
Jag saknar dig Farmor, går inte att beskriva!
vill inte att det ska vara sant, vill inte att du ska vara borta.
jag vill att du ska vara här nere med oss, vi behöver dig

Nu orkar jag inte skriva in nå fler, får sånna hemska minnen om hur allt var där precis i början. Nu har jag lärt mig att leva med sorgen bättre, men än idag kan jag få utbrott och bara grina av saknad.

//Sara

Kommentarer
Postat av: Erik

Svar på din kommentar.
Vad trevligt att du vill vara med i utlottningen. Håll koll idag och imorgon när det kommer upp ett inlägg som heter KONSTUTLOTTNING. Anmäl dig sen med en kommentar. Och du deltar i utlottningen... :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback