nollning



Hej..

Idag hade vi nollning för ettorna, dock var vi inte lika hemska som soltorg är.
Vi lät våra ettor först göra en namnlek, sen blev det sug och blås.
i den leken ska man skicka runt en pappers bit från munn till mun.

Sen körde vi en poängjakt, där dom 2 lagen fick en varsin kamera.
så en lapp med massa grejer dom skulle ta kort på. tex hela laget inne på toaletten!
Sen fick dom lappar med våra namn på så skulle dom ge rätt lapp till rätt person.
Haha både lagen visste vad jag hette, Carros förklaring på det var att jag jämt hördes så det var därför. haha Sen efter det körde vi musiklek, jag höll upp en lapp med en rad ur en sång så skulle dom sjunga!

Haha sen det roligaste norskfylla, ja ni vet när man springer fram till en pinne så snurrar man en massa varv, dom fick snurra 10 första vändan och 15 andra vändan haha, ser så kul ut när som ska springa tillbaka till ledet haha. Det var en som var på väg in i ett träd 2 gånger, gud va vi skrattade!

Efter körde vi vissla med Mariekex-leken, dom satt i en ring så började den första sen när den hade visslat så vi nästa börja, Sen var vi klara och det vinnade laget fick kasta vattenballonger på förlorarna! MUHAHA

Nu på kvällen hr ajg och Linda varit ute och gått en vända :)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Första gången jag hittar till din blogg. Trevligt.
Vilken årskurs går du? SÅ kul med nollning, våran skola har dock förbjudit det, suck. Jag skulle gärna mosa 1:orna! :D

Postat av: Egoina

nanna gott! ;)

2007-08-23 @ 23:06:37
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback