snart lov



heej.

hade en enda lektion idag, hade foto och började 13.00 och skulle igentligen ha slutat 16.00. Men istället fick man gå hem klockan 2, satt i en timme och inte gjorde någonting, rolig lektion.

efter det åkte jag till kupolen med Sara, skulle äta med henne innan hon började jobba. Sen kom Malin dit också. så när Sara börjat jobba gick vi runt och letade efter ett par handskar åt Malin, Sen åkte vi ner till banken och fixade lite grejer, Jag beställde ett nytt kort och fixade internetbank.

sen fortsatte vi och kolla runt på stan efter handskar men hon skulle ha vita mockahandskar men det hade dom inte någonstans, var in på varenda affär!

Nu sitter jag här och slöar.
imorgon har jag inga lektioner bara en jul-cabareé
sen har jag JULLOV !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback