skolan


heej

sitter på min första lektion för dagen. började nyss.
skönt att ha sovmorgon!

igår kväll var jag ute och gick en promenad med Sara Ingela och Ida!
stog och kollade på kor, som sara tyckte var så fina! haha
Sen satt vi oss vid älven och pratade lite.
och Sara var så dryyyg på vägen hem! hade kunnat skjuta henne i huvudet!!
hon höll på att prata och bete sig som en fjortis hela vägen!! åhh fyfan.
sen när vi kom tillbaka till kossorna säger hon :

Sara: åh tänk om dom fryser!
Jag: Sara dom har nog päls.
sara: men tänk om det är en sånna där kinesiska naken kor!
jag: HAHAHAHAHAHA

Kom hem från promenaden halv 12 igår !
somnade väl vid 1 någon gång !

nu ska jag jobba lite! hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj! hur långt gick ni egentligen, om ni satt vid älven? Var rädd om dej, kram!

2007-06-01 @ 23:40:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback