solen


hej

Har itne skrivit något idag.
har varit ute i det underbara vädret hela dagen!
solat, åktfyrhjuling, hoppat studsmatta och spelat basket med lillebror!
och så har jag hunnit med att åka till Ludvika en stund efter skolan också.
Carro skulle hem till Zandra och hämta en grej så jag följde med !
väldigt trevligt att träffa Zandra eftersom hon slutat i våran klass, man ser henne så sällan nu!

Borde igentligen plugga till ett prov jag har i morgon.
men vem orkar plugga i detta väder. plus att jag hatar naturkunskap.
eller jag hatar läraren vi har..  och om man inte gör provet i morgon får man IG i kursen!
fast man fått G på allt annat, fyfan säger jag bara..
är så trött på den här skiten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback