frågor

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- Högljud? haha

När är du lycklig?
- rikitgt lycklig är man aldrig tror jag, men glad när man är med dom man tycker om.

Vad ville du bli när du var liten?
- Veterinär!

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
- Allt kul man hade med kusinerna!

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
- Längesedan :D

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
- Söndagen den  27 aug 2006, min Farmor dog.. 

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
- Säkert nån jag vart irriterad på, haha

Vilken är din värsta skräck?
- Att någon av dom jag älskar dör..

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
- Har gjort ganska många sådana köp haha

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
- köpt saker jag igentligen inte behöver.

Hur vill du helst transportera dig?
- spelar ingen roll.. bara jag kommer nånstans så haha

Vad är det närmaste döden du kommit?
- har väl hållt på att blivit påkörd nångång sådär.

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
- Blev slagen i ansiktet för flera år sedan haha

Vilket är det märkligaste sms du fått?
- Måste ha varit nått maria skickat, haha 

Har du nån gång blivit förföljd?
- Ja. har iallafall inbillat mig det! hahaha

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
- Nån man vart tvungen att läsa i skolan, men aldrig gjorde !

Vad irriterar människor sig på hos dig?
- att jag är högljud kanske :P nej jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Wikström

Hej igen! Jag saknar också farmor jättemycket så du och jag går igenom samma sak. Du får gärna ringa mig om du vill prata. Jag har hemnr 0480-546 26 och mailen är [email protected].

Postat av: Sara

Tack Anna-Karin! det betyder mycket för mig! Vi kommer alltid vara farmorsflickor eller hur ? kram!

2007-03-07 @ 18:48:06
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback