Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: känner mig nere..

Favoritgodis:
Choklad!

Kläder just nu:
Jeans och en lång grå tröja

Musik just nu:
mycket blandat

Sommarplaner: Vill helst jobba faktiskt, annars bara ta det lungt

Hur många kuddar sover du med:
3, plus att jag sover på min arm..

Spelar du nåt instrument: Nepp

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska!

Vem är viktigast för dig: Min släkt

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig:
Jaa!!

Snarkar du:
Nej, tror faktiskt inte det !

Stjärntecken: Tvilling

Vad vill du jobba som? Fotograf

Stökigt eller välstädat? Vill ju ha det välstädat. men lyckas inte :P

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Njaa. tror inte det.

Gillar du att sjunga? Ja, men kan absolut inte sjunga fint!

Vad gör du om du får hicka?
Dricker en klunk vatten sen tittar under glaset, och repeterar detta 3 gånger, det funkar, Något min älskade Farmor lärt mig!

Vad längtar du mest efter just nu?
Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback