trött i kroppen



heej

idag har jag först varit till tandläkaren, vanlig koll bara!
sen gick jag från jax till skolan, kändes som om jag sprang.
är så trött i kroppen efter Allergi anfallet..
lämnade in intyget från doktorn till apuläraren..
så nu ska jag hjälpa Maria och Josse imorgon sen nästa vecka då.

Sen när jag hade fixat allt i skolan gick jag till kupolen och lunchade med Sabina, och sen kom även Carro. Satt ute i solen, hur varmt och skönt som helst , nu är det väl ändå vår ? :D

Sen när jag väntade på bussen på stan kom Ida
 och vi gick och hälsade på Ingela på hennes apu-plats
Och nu är jag hemma, såå trött..

Ingen träning ikväll heller.. fyfan.. men min kropp orkar inte
så jag får väll ta det lite lugnt istället.

Ha en fortsatt bra dag allihopa !

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

visst är han söt min Leo :D

Postat av: Sara

jaa verkligen !

2007-03-22 @ 18:44:20
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback