musikal



Hej

Var till stan förut och lämnade papperen om legget.
så satt det en tjurkärring i kassan, en sån som pratar surt och ser sur ut hela tiden.
och jag vart skit förbannad.. var ju trött och då kan jag bli lite arg, haha
jag var väldigt nära på att be henne dra åt helvete, visst sa jag det högt men hon hörde nog inte.
usch och fy, men jag blir alltid på bra humör efter ett tag :)

Sen gick jag och till Maximteatern och mötte Maria.
hon är ljudtekniker åt en barngrupp.
och idag hade dom genrep, så jag var där med henne.
sen så stannade jag kvar och kollade också.
dom var så duktiga! och allt gick bra :)




Kommentarer
Postat av: dumpad

Tjuriga människor är jobbiga när man själv är snäll mot dem!

Postat av: Sara

Precis! var jutrevlig mot henne först, men sen surade jag till. :P

2007-05-02 @ 22:08:58
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback