älskade Hanna



heej.

Var på biblioteket idag med 5 åringarna, synd nog så var vi inte på statsbibblan. då hade jag nog träffat Hanna och hennes dagis i sånnafall. vi var på ett Bibliotek som ligger närmare vårat dagis. men förutom att vi var på biblioteket så var dagen precis som vanligt!

Sen efter mycket stress hit och dit åkte jag hem till Emma, Hanna och Viktor!
ovanligt va? haha älskar att vara där och umgås med dom! Jag som trodde att jag inte skulle hinna vara där så mycket när jag jobbar, men det är nästan tvärt om. Jag och Hanna kommer bara närmre och nämre varandra, förut var hon jämt lite blyg när jag kom, iallafall dom första minutrarna, men nu kommer hon springande så fort jag kommer innanför dörren! Och idag hade hon sett i fönstret att jag kom då hade hon skrikit : NU KOMMER SARA!  Sötare tjej får man leta efter, Min gullunge!

image242

Kommentarer
Postat av: Jennie

så söt ;D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback