glaaad



Heej.

Idag mår jag ännu sämre, känner mig febrig och är jätte förkyld.
men idag är det Sabinas födelsedag, så ikväll ska hon firas.

fick sluta tidigare idag för att jag inte mådde så bra.
jag åkte då direkt til kupolen och köpte present till Sabina.
Så träffade jag Anna!!! Vart såååå glad.
Anna är en lärare som jag hade på högstadiet, och vi kom varandra jätte nära. Jag kunde prata om allt med henne och hon lyssnade verkligen! Var så skönt att träffa henne igen, har inte träffat henne på ett bra tag nu. Synd att hon inte hade sina barn med sig, Anton har jag ju träffat några gånger men jag har aldrig träffat Axel. Så nu sitter jag här och är jätte glad, var verkligen helt fantastiskt att träffa henne igen!

Nu ska jag snart slå in Sabinas present och sen göra mig iordning.
hoppas att jag kommer orka med kvällen trots förkylning!

ha en bra kväll allihop!

Bild på Anna som jag tog skolavslutningen i 9:an.
hon är väldigt lik sig förutom att hon färgat håret brunt !
Tycker att hon är såå fin!

image320 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback