Linda



Heej.


Precis när jag gjort mig iordning och var klar kom Maria på att hon skulle bort med sin Mamma. så då unde inte vi göra nått,.

följde med Linda på kupolen istället!
Linda shoppade nya skor och en väska.
medans jag tog det lugnt med shoppningen!
ibland måste man spara faktiskt..

Sen skulle hon och gymma, så då gick jag och köpte en tidning och en massa frukt. så satt jag mig i vattenparken och åt min frukt och läste min tidning!
väldigt skönt att sitta där faktiskt, satt där  ca 1 timme.

Nu sitter jag här, har precis ätit en sallad (som vanligt)
ska snart hoppa in i duschen!

Jason Mraz - sleeping to dream

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag tror du läste min förra blogg =) det här e min nya om du e intresserad: thisismylifeonablog.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback