godmorgon!



hello.

Har precis klivit upp ur sängen, stannade hemma från första lektionen idag! men ska snart ta bussen till skolan för att ha fota, måste gå dit fast jag är sjuk eftersom jag ska skriva ut mina bilder till projektarbetet.

Satt uppe jätte sent med rapporten igår, försökte sova men kunde inte tänka på något annat än den där rapportjävlen så jag fick lov att gå upp igen och sätta mig här och skriva på den. Kommer även få sitta hela kvällen ikväll och hela kvällen i morgon med det där skiten. Känns som om jag skriver och skriver men det blir aldrig längre, man ska ju helst ha över 10 sidor, men det vettefan om min kommer att bli så lång. jaja, bara jag får G på skiten så är jag nöjd!

Nu ska jag fixa med bilderna som jag ska skriva ut, kolla så att jag tagit med dom bästa bilder och sen ska jag sminka mig äta frukost och sedan gå iväg till bussen.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback