rapporten



hello!

Nu sitter jag och skriver på min rapport till projektarbetet.
är så trött på den här skiten, så skönt att detta snart  är över!!
på fredag kommer allt vara klart ska bli så sjukt skönt.
Sen så ska man ju vänta på det där jävla betyget, men får jag ett G kommer jag bli nöjd som fan. jag har verkligen varit lat när det gäller projektarbetet. Medans vissa verkligen lägger ner all sin lediga tid på detta, nej någon sådan kommer jag aldrig bli, skolan är inte min grej och jag är så trött på den..

på tal om detta så har jag fått min student mössa idag!!
och den satt PERFEKT ! så jävla skönt slipper man oroa sig över det också. Fan nu är det inte lång tid kvar tills vi tar STUUUUUUDENTEN!!!!


yeaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback