sådär



Nu har jag sovit några timmar och är nu lite piggare!
Simon, Lovisa och Max har varit här och ätit tacos med oss! och nu sitter jag här och har precis fixat iordning mig, så snart är det dags att åka til Danne och förfesta!! hoppas verkligen på en kul kväll! nog för att jag är sliten som fan efter dessa dagar på kryssningen, men jag är glad ändå!! Saknar verkligen allt som hade med kryssningen att göra, eller ja nästan iallafall! saknar att vara omringad av klassen, och jag saknar Erica!! Erica var en as rolig person som jag träffade på båten, det var med hon och hennes kompisar som jag festade med till halv 6 i morse, verkligen hur kul som helst!

Jag gillar er klassen!
( detta sa jag hela tiden till dom under denna kryssning haha Dom börjar tröttna nu! )

Imorgon kommer bilder och sådär från kryssningen!
så håll koll efter det kära ni!

Nu ska jag åka och festa för 3:dje kvällen i rad!
yeeeeeaaaaaahhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback