Fredag



vilken dålig uppdatering det var här då!

Igår var jag först på kupolen och shoppade presenter till Hanna, vart klänningar!
Sen när jag är klar ringer Emma och frågar om jag vill komma dit och hälsa på. vilket jag aldrig säger nej till. Hanna fick dock inte presenterna då, utan dom får hon på tisdag!

Jag tog med mig ungarna till lekparken och var där och lekte, annars var vi ute på gården och lekte med dom andra barnen som bor där. verkligen en mysig eftermiddag!

Idag har jag haft Max som vanligt, idag var vi i skogen och tog en promenad, Sen hälsade vi på mamma på jobbet innan vi fortsatte till lekparken där vi stannade tills det var dags att gå hem och äta lunch!

Nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska göra idag, verkar just nu som om ingen har lust att gå ut och festa iallafall. förutom jag då.. me det visar sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback