söndag!



Heej.

Tro det eller ej så har jag varit uppe sen halv 10 eller om hon var 10!
men ändå har jag inte gjort så mycket, bara suttit här faktiskt.

ibland är det faktiskt bra att man vaknar tidigt, som idag då hade jag tid att snacka med Erica på msn innan hon åkte till ungern, Hon ska dit och sola och bada i några dagar! Hon kommer hem igen på tisdag.
åhh jag vill också sola och bada på en strand i ett annat land!

Jaja, nu sitter jag här och väntar på att Sara ska vakna, tänkte fråga henne om hon vill umgås med mig och Mikaela idag! vet inte riktigt vad vi ska göra, men nått hittar vi säkert på!

Jag sitter och lyssnar på en bra låt, fast den är några år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback