söndag

goddag!!

jag och Sabina ligger i min säng och latar oss, det har vi gjort sen vi vaknade imorse, just nu ligger jag och skriver på hennes bärbara som såklart är med oss här i sängen! haha

Vi ska snart åka in till stan och kika runt eller något, sen ska Sabina åka hem. kommer bli tomt utan henne! vi har varit med varandra hela tiden ett tag nu! och vi har haft kul som alltid, jag är så glad att jag har dig som vän min älskling! och glöm inte att jag står bakom dig vad som än händer!! Jag kommer slåss för att du ska må bra och ha det bra! Jag älskar dig!

Sabina och Erica, mina bästa!

Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar dig baby.. så jätte mkt du är min bästa=)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback