utmaning


Regler: Det du ska göra är att lista upp 8 sanningar om dig själv som du inte tror att dina läsare vet om. Vad det är för sanningar spelar ingen roll, huvudsaken är att den är sanna ;) Glöm inte att länka den/de som utmanade dig samt att meddela dem du utmanat (det är inte säkert de läser inlägget).

Efter du har gjort utmaningen utmanar du 5 personer (dock inte den som utmanade dig).

De 8 sanningarna:

1.
det värsta jag vet är när nån knäpper med fingrarna!!
2. Jag har fobi mot a-brunnar
3. jag sjunger jävligt fult
4. jag är blyg
5. Jag går inåt med högerfoten, rakt med vänster
6. jag är allergisk mot honung!
7. jag hatar falukorv
8. jag hatar när man råkar gnissla med gaffeln mot tallriken!

Jag utmanar: dom som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback