Lördag


Hej hallå!

Kvällen igår var riktigt roligt, först var jag och Erica på kupolen, käkade där sen gick vi hem till Carro en stund och umgicks med dom innan vi tog bussen till Millan där även Sara ida och fia var. där satt vi och spelade ölspel och jag fick även mitt hår fixat av Millans lillasyster som går frisör! Riktigt duktig var hon!

Sen tog vi bussen in till stan, och på vägen till stan träffade jag en gammal lärare som var full! hahaha riktigt kul! Väl på stan så gick vi en snabbis till skrubben innan vi gick vidare till liljan! Och där dansade vi och Erica spelade även lite blackjack!

Sen tog jag Erica Ida och Sara en taxi hem vid 3 någongång, Jag och Erica blev avsläppta i romme typ, så vi fick pulsa igenom snön hem! haha sen hade sara följt med taxin ut till Ida för ida hade somnat i taxin! sen när Taxin skulle köra hem Sara så hade taxigubben sett mig och Erica och sagt : men va fan är det där för idioter då! hahahaha. 

När jag och Erica kom hem så kunde vi inte sova så vi kollade på film och käkade en masa frukt! haha låg banan skal och mandarin skal på mitt golv när vi vaknade idag. Men riktigt kul hade vi iallafall, våran alldeles egna efterfest! haha 

Somnade efter 5 någongång i morse så vi sov till 14:20! haha sjukt skönt, sen gjorde vi mat och käkade framför tv:n.

Men nu har Erica åkt vidare och jag är lite ledsen i ögat, blir jag jämt när Erica åker eller när jag åker ifrån Erica! Jobbigt eftersom man inte ses så ofta, fast hon kommer nog tillbaka på tisdag när hon åker hem från Rättvik så ska vi handla lite julklappar på kupolen! Saknar dig redan hjärtat, vill ha dig här jämt!

Tack för gårdagen brudar <3

Nu ska jag gå och duscha, somnade med kläderna på igår, så jag känner att jag kanske borde byta. har haft dom på mig mer än ett dygn nu! hahaha, very fresh!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback