hej allihopa



Hejhej.

Har inte kunnat skriva på hela dagen, var i skolan ohc hade 1 lektion i morse, sen så åkte vi och hängde våra tavlor. och när vi var klara med det så slutade vi, Jag Carro och Sabina åkte hem till Carro och lagade mat och kollade på hem till midgård, Sabina somnade, Carro somnade och jag somnade nästan. Sabina sov i 1 timme, Carro kanske 5 minuter och precis när jag hade somnat ringde deras telefon och väckte mig! haha

Sen kom Mikaela en stund också, då satt vi och kollade tv och sådär bara innan Carros mamma skjutsade oss till Galaxen där det var invigning för fotoutställningen. Jag och Sabina fick hålla i ett band när han som höll tal skulle inviga, först hade han ingen sax, så det vart lite pinsamt. men sen då gick det bra! haha.

nu ska jag läsa massa bloggar!


Kommentarer
Postat av: Tina Sundberg

hur länge är utställningen så jonas kan komma hem och se dem
Kram från faster tina

2008-02-05 @ 19:16:13
Postat av: Moonblood

Ja har hört att du är bra på att designa bloggar. skulle du kunna designa min blogg?

2008-02-05 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback