den vita massajen

 
Nu sitter jag och skriver bokrecension på boken den vita massajen.
jag har hört talas som den boken i flera år men har aldrig kommit mig för att läsa den, tills jag var i Stockholm för ett tag sen och fick den av Åsa.  Sen så började jag läsa den när jag kom hem tyckte att den var lite seg, men man var ändå nyfiken hela tiden på vad som skulle hända så man vill inte sluta läsa!

Nu har jag till och med lånat fortsättningen på den första.
och hoppas på att den är lika bra, och när jag är klar med den kommer jag nog läsa den tredje boken också!

Kommentarer
Postat av: johanna

ifall du har tid så gå gärna in på min blogg och svara på frågan om hur många gånger i veckan du motionerar (tränar) då jag gör en liten undersökning :)

Postat av: Rebecka

hej..jag undrar om du hjälper folk med bloggdesign?

2008-01-14 @ 19:06:07
URL: http://juicyaholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback