God morgon!



Var så himla skönt att sova ut idag, har verkligen längtat efter att sova ut hela denna vecka. Så kom äntligen helgen så jag fick sova, och det bästa är ju att jag får sova ut i morgon också! jippie

Idag ska jag nog bara ta det lungt, har hört ett litet rykte om att Max kommer senare och leker med sin faster! Då ska jag nog fota honom så ni får se min gullunge sen!  Men förutom det så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. spöa Samuel i tv spel kanske! haha

ha en bra dag, hörs snart!  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilken söt header :P

Postat av: Alexandra

ooh thanks ^^ .. hur är de annars me dig denna lördag? :P

2008-01-19 @ 12:28:46
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Alexandra

jo samma här.. älskar helger för då behöver man inte bry sig om nått ^^ hihi... men inatt har man inte kunnat sova så mkt pga stormen ute...blåser hej vilt :( kram

2008-01-19 @ 12:32:07
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback