hemma




Heej

Nu är jag hemma, har faktiskt saknat att blogga!
kände lite abstens, hur sjukt är inte det!

Jag och Maria har sprungit runt på kupolen.
Sen tog vi en fika pause på Waynes okcså.
sen gick vi och träffa Vedran och Jenny en sväng. stog och pratade lite med dom utan för Pk´s möbler!

Sen gick vi och köpte härfärg, har fortfarande inte bestämt om jag ska bleka det, kommer ju bli orange, ska ju ha i rött såklart, men eftersom jag har astma kan jag inte färga på en gång utan måste vänta iallafall 1 dag. men gör jag det itne ikväll så kan jag ju inte göra det förens i helgen, vill ju inte gå till skolan och ha orange hår!


får se om jag gör det senare, har såå svårt att bestämma mig ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback