lördag



Hello !

klockan är typ halv 4 och jag har inte gjort ett skit idag!
Jag och Sabina bestämde oss för att kolla läget på stan igår, gick runt lite och satte oss sedan på skrubben ett tag, innan vi gick och träffade en kompis ett tag. sen vid 2 tog jag nattbussen hem.

men jag vaknade faktiskt ganska tidigt ändå 12:20 haha okej kanske överdrev lite med ganska tidigt. men jag trodde faktiskt att jag skulle sova längre, men iallafall så gick jag upp då och gjorde i ordning mat och gick sedan och la mig i sängen igen och låg där till halv 2!

Sen har jag bara pratat med Sabina i telefon och setat här, så det är det enda jag gjort idag, slapp dag med andra ord. tänkte åka in till stan sen och hyra film! tänkte bara ha filmkväll ikväll! låter väldigt skönt tycker jag!

nej nu måste jag leta på min internetdosa så jag kan kolla hur mycket pengar jag har var på mitt konto, jag har som vanligt lagt ifrån mig den någonstans och sedan glömt vart, det gör jag med allt! så tyyyypiskt mig, blir till och med matt på mig själv över det ibland! haha


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback