lördag



Men godmorgon!!

ja eftersom att jag går upp så tidigt på vardagarna, så kan jag tydligen inte sova längre. eller så börjar jag bli för gammal för att sova bort halva dagen, nej usch vilken hemsk tanke.. jag är ju faktiskt bara 19. Det är ju en massa år kvar tills jag blir gammal.

Nu  är Max här, jag köpte nya sandleksaker åt honom igår.
så jag hoppas att han sitter i sandlådan och leker med dom haha.
Men känner jag Max rätt så är han säkert och pillar på någon traktor!
igår så försökte jag lära honom att säga Faster, och jag tror faktiskt att han sa det, men Simon trodde inte på mig utan trodde istället att han hade sagt att han satt fast! men så var det ju fakitskt inte!

Sen är han så gullig, ja Max alltså, för när man säger: vad säger Hunden ? då säger han våvåvåv jätte fort haha vilken liten sötnöt han är! Fasters sötnöt!

Ja och nu är det bara några timmar kvar tills Erica och Tessan kommer!
och jag längtar efter dom, fast det inte var sådär jätte längesedan vi träffades.
men det känns ju som en evighet!

hoppas ni får en bra dag!

puss och kram!


slänger in en charmig bild på mig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback