rosa



Hello!

Idag var jag och träffade Sara och Mikaela, vi var och käkade på Valentino, vilket var väldigt gott! Sen åkte vi hem till Mikaela en stund så hon kunde byta och och hämta lite grejjer. efter det satte vi oss nere vid älven och pratade en stund, David kom även förbi och hejjade!

Sen skjutsade jag och Sara förbi Mikaela hemma hos David innan vi åkte vidare till Ica Maxi, där jag köpte ett par jätte fina ROSA skor!! och dom var inte lite rosa heller om jag säger så! haha bilder på dom snyggingarna kommer! haha.

nej nu MÅSTE jag sova.. ska ju upp 06:45 imorgon jag.
undrar vad jag och Max ska hitta på i morgon då..
kanske leka i lekparken och skogen! det var längesedan!
vi har ju mest varit här hemma hos oss på slutet!

godnatt på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback