tisdag!



Hej.

Ännu en härlig dag, och jag och Max har varit ute hela dagen.
jag har bränt mig en aning på ryggen haha, okej då det känns som om det brinner! blir det varmt och gott i natt igen då!

för igår när jag och Sabina var hemma hos henne och stekte och badade i poolen så brände jag mig också, men då var det på framsidan, det var därför jag bara solade ryggen idag, haha och så lyckades jag bränna mig där också!

Jag njuter verkligen av dagarna nu, dels för att vädret är klockrent! Men det jag njuter av mest är ju världens finaste brorson som alltid är så underbar! Ni skulle se hur gosig han var mot mig idag! Älskade lilla sötnos! Är så glad att du finns!

Nu ska jag kolla film! ha det bra!

puss och kram


bild från förra sommaren, kan inte fatta att han varit sådär pluttig!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Vilken go bild:)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback