ERIIIICA



Hello

Idag så fick jag reda på att Erica skulle komma upp till borlänge och festa utanför peace and love. och då kan ni ju tänka er hur glad jag blev!!! så nu har jag spenderat kvällen tillsammans med dom och det var grymt kul som vanligt!!

Finns ingen som är så underbar som Erica, och jag vet att jag sagt det förut om men jag måste säga det igen: JAG ÄR SÅÅÅ GLAD ATT JAG HAR HENNE SOM VÄN!! går inte att beskriva hur glad jag är över det. vissa kanske tycker att det är konstigt att vi står varandra så här nära fast vi bara träffas 4 gånger, men det tycker inte jag!! vi är menade att vara kompisar och då spelar det ju ingen roll hur många gånger man träffats eller hur? Erica jag gör allt för dig vännen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback