fredag



Heej.

Fredagen började inte så bra var svin trött i morse, och såklart glömmer jag alla papper jag ska ha med mig, hade ju inlämning idag. smart man är då, aja fick iallafall lämna in det på måndag. Slutade efter första lektionen som vanligt. då gick jag och Sabina till kupolen en snabbis och kollade efter skor till Sabina.

Sen tog vi bussen till hennes mammas jobb, men först gick vi in på dollarstore och kikade lite. Sen skulla vi äta lunch med Sabinas mamma då, eller jag och Sabina blev faktiskt bjudna på lunch av hennes mamma! Verkligen snällt!

Sen åkte vi hem till Sabina och var där en stund innan jag åkte hem.

Nu har jag kollat på lets dance och sådär händer inte speciellt mycket ikväll förutom det. Jag är lite sugen på att gå ut i morgon, men ska jobba på söndag så vi får se hur det blir. det visar sig.

snart ska jag sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback