Godmorgon!



Heej

Idag ska jag till mammas jobb och fota lite till en grej till fotolektionen.
ska gå runt och ta en massa kort där på badet sen ska jag göra en powerpoint presentation om det, får väl se hur det blir! Jag skulle tycka det var skit tråkigt att sitta och kolla på massa bilder sådär, men men våran lärare kanske tycker det är intressant !

innan jag går upp dit tänkte jag ta mig något att äta, men jag vet inte om det finns så mycket att äta, orkar ju inte stå och laga nått jobbigt liksom.. men vi får se hur det blir.

föresten så har jag redan hunnit kolla på avsnitt 71 och 72 av andra avenyn idag.
alltså betyder det att jag sett 2 avsnitt av 3 som visas denna vecka, skit tråkigt för sen måste jag ju vänta tills nästa söndag. kan det inte visas varje dag istället?!!

hörs senare, ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg blogg, du gör möjligtvis inte designer? :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback