Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Max <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: myste med Max och kollade på the voice
Vad gjorde du för 15 min sedan: satt i bilen på vg hem från kusin och kusinbarnen<3
Det sista du sa högt: Aldrig i livet
Det senaste någon sa till dig: Du måste hjälpa mig med matteläxan
Vad har du druckit idag: Mjölk
Vad var det senaste du åt: Nudlar och kycklinggryta hos kusinen
Vad var det senaste du köpte: present till sabina <3
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt
Godaste glassmaken: sån med krossad choklad såklart!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Sover du tungt: nej tyvärr
Drömmer du mardrömmar: ja tyvärr!
Trivs du med ditt jobb: japp!.
Favoritklädsel: tunika och leggings
Favoritlåt just nu: hm finns många bra!
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster
Vad gör dig glad just nu: glädjen jag fick av mina kusinbarn sitter kvar!
Vad ska du göra härnäst: läsa bloggar och lyssna på musik
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: trött!
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: jeans och en stickad tröja
Sommarplaner: jadu?
Hur många kuddar sover du med: 4-5 st :P
Spelar du något instrument: nej, men har spelat blockflöjt och piano!
Morgon eller nattmänniska: natt helt klart!
Vad är viktigast för dig:  Max och dom närmsta, tex sabina!
Är du kittlig: jaaaaa, mest under fötterna
Snarkar du: nejdå! Sabina som inbillar sig att jag göra det!
Stjärntecken: tvilling
Äckligaste insekten: finns många!
Stökigt eller välstädat: ja om ni menar mitt rum måste jag säga stökigt!
Längtar du mest efter just nu: min och sabinas helg i sthlm!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback