lördag



Utgången igår var helt okej, hade kunnat vara roligare på krogen, men man kan ju inte ha super kul varje gång.. kom hem vid halv 3 eller nått, satt vid datorn lite då innan jag gick och la mig. Sen vaknade jag halv 10 imorse och trodde inte att det var sant, haha jag var sjukt trött. Men kunde inte somna så jag gick upp och var uppe nån timme innan jag gick och la mig och sov till 13:45!  Riktigt skönt!

Sen har vi bara varit och hyrt film och handlat Kinamat som vi nyss har tryckt i oss! Senare ska jag lägga mig i sängen och kolla på film, denna gången blir det att jag kollar själv för ovanlighetens skull! Har hyrt sex and the city och the game planer!

Imorgon blir det nog också lungt, hoppas Max kommer, jag saknar honom!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback