mina vänner <3



Jag tycker att jag har det finaste halsbandet i världen <3

Halsbandet fick jag av Sabina i födelsedaspresent när jag fyllde 19, och det är den finaste present jag någonsing fått. Satte på mig det till studenten och har inte tagit av mig det en enda gång sedan dess! Jag bär det för att jag älskar det och för att jag älskar Sabina! Varje gång jag ser mitt halsband så tänker jag på allt Sabina gjort för mig och hur mycket hon betyder för mig, utan Sabina så skulle jag inte klara mig, utan henne är jag halv! Jag älskar dig honey!

Och ölflärpen fick jag av Erica på midsommarafton, det var 3dje gången vi träffades och jag älskade henne redan, folk undrar jämt varför jag går runt med en sån runt halsen och det är för att jag tycker den symboliserar en vänskap som blev så stark på en gång. Från att ha träffats av en slump på en kryssning till att bli nära vänner på bara några månder. Erica jag är så glad att du kom in i mitt liv, hjärtat jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: sabina

Du är helt klart värd halsbandet <3, ett fint halsband till en helt underbar och fin vän det passar ju inte bättre ihop än vad det redan är =)

nu sitter jag här kvart över 9 på morgonen och har en klump i magen eftersom gino nyss åkt och det gör sååååå ont i hela mig. men tur att jag har dig i mitt liv och här hemma i borlänge! <3 jag älskar dig också och är inte hel utan dig. thank you for beeing you.. !


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback