alone!



Nu har Maxen åkt hem så jag är ensam, eller brorsan är ju hemma iofs!
Max var här i 10 timmar iallafall! Var mys hela dagen, visst han kan vara riktigt busig ibland och man skulle kunna sälja honom billigt! Men allt blir ju bra så fort han skrattar eller bara ler! Jag är väldigt trött just nu, men det blir väl så efter att ha busat hela dagen! haha! Men jag älskar min prins och jag har haft en underbar dag!

Sara och Ida var förbi en stund nyss och pratade lite, var väldigt trevligt!
Men sen skulle dom åka vidare, så nu sitter jag här! tänkte kolla på ett andra avenyn avsnitt sen duscha och sova! imorgon blir det ingen sovmorgon utan jag ska upp 7 som vanligt!

god natt!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback