helgen



Hello!

Jag har inte varit hemma på hela helgen! Jag har som vanligt sovit hos Sabina! Det där är mitt andra hem verkligen!

Vi var som sagt ut i fredags och hade ruskigt kul! Först var vi hemma hos Sabina och förfestade sen gick jag Sabina Cissi, Sabinas mamma och Morbror ut på krogen, Pelle däckade i Sabinas säng så för honom blev det ingen utgång!Men vi andra hade verkligen kul! en kväll att minnas!

På lördag blev vi väckta kl 9 av att Sabinas morbror fortfarande var full och stog inne i sabinas rum och pratade och jag kan lova er att han aldrig slutade prata heller, han pratade ändå till 11 typ då vi fick nog och gick upp! men kan lova att vi hade mycket rolgit åt honom när han bara stog och snackade om saker vi inte fattade ett skit av! Och fast vi inte svarade på när han pratade så fortsatte han prata iallafall! hur roligt som helst!

Senare åkte vi till Rättvik och gick på marknaden! Sen så skulle vi träffa Erica och Tessan också men vi hann tyvärr inte! vilket var väldigt tråkigt! Sen när vi kom hem från tåget så hyrde vi film och köpte chips! Sen låg vi i Sabinas säng och kollade på filmerna innan vi somnade som 2 grisar! haha

Imorse så väckte Sabina mig 11 genom att skrika godmorgon i mitt öra! haha Fyfan va rädd jag blev! Sen så kollade vi på typ alla veckans idolavsnitt på tv innan vi fick skjuts till Falun där vi gick på premiären av den nya svenska filmen fishy! tyckte att den var bra, men hatade slutet för jag fattade ingenting! Men så är man ju smart som en blondin också ! haha

Precis när jag kom hem så ringde Solmaz och vi pratade ett tag, var verkligen kul att prata med henne och jag blev glad att hon ringde! Det betydde mycket!

nej dags att duscha sen sova! pok!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahahaha smart som en blondin!

Jag är blond,

och jag är smartare än dig :D

hihihihi

Postat av: sabina

tack för helgen älskling! du är den bästa som finns. puss <3

2008-10-05 @ 23:38:42
URL: http://sabinaaholm.blogg.se/
Postat av: Erica

Det var synd att vi inte sågs, men vi kanske ses på fredag då? :D

2008-10-06 @ 23:29:56
URL: http://eatmeraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback