tisdag


Hello!

Har inte riktigt haft ork till att skriva här, men nu så!

Hade en jätte trevlig helg, fredagen i Sala var hur mysig som helst! Jag Erica och Björn åt hembakadpizza och kollade på tv hela kvällen och halva natten! Såg världens roligaste isprinsessa som såg ut som skrek! haha Gud va vi skrattade!

På lördag åkte jag vidare till stockholm där Jonas och Annakarin mötte mig! Vi gick på stan hela dagen innan vi åkte hem till A-K och David, där David lagade en jätte god mat! Sen åkte vi in till stan och gick till en pub! verkligen trevligt!

Men dessvärre så slutade det hela inte så bra då jag blev knuffad, eller ja det var nån som ramlade rakt på mig så jag ramlade och dunkade ansiktet rakt ner i marken! Så min ena framtand åkte ut! snyggt! Jaja den är tillbaka i munnen igen! Men jag kan lova er att jag har hur jävla ont som helst, och får inte i mig så mycket mat.

nej ska duscha sen sova, har för ont för att sitta uppe!

pok


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Har du varit hos tandläkaren nu? Vad gjorde de? Ta hand om dig, och käka panodil... :)

2008-10-15 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback