jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig



Erica ringde nyss och vi pratade en stund, idag är det 1 vecka och 1 dag sedan vi sågs sist, och nu när vi pratade så fick jag ont i hjärtat av saknad! Inte trodde jag att när jag mötte Erica på kryssningen i april att hon skulle komma och betyda såhär mycket för mig! Tänk om vi aldrig hade träffats den där gången ute på soldäck och skrattat tillsammans, då hade aldrig Erica känt igen mitt skratt när hon sen hörde det från en hytt längre bort kvällen efter. Men allt har en mening och det var verkligen meningen att vi skulle träffas och bli vänner! Jag minns inte ens hur det var när jag inte hade Erica i mitt liv och det är jag glad för! Jag hoppas att våran vänskap kommer hålla resten av livet fast vi inte bor i samma stad!

Erica du är så jävla bra, och jag är glad att du finns!


Jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, jag blir helt rörd här :-) Det är helt underbart att ha dig i mitt liv nu, klart vi kommer vara vänner hela livet hjärtat <3 när jag väl träffat dig kommer jag aldrig släppa dig fattar du väl? Jag måste ju få ha min lilla Sara jämt!

Postat av: Viktoria

fan vad coolt ni träffades :) rena "ödet" ju!

2008-09-28 @ 19:07:46
URL: http://vicksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback