nackspärr!


Hej

Jag har så sjukt ont i min nacke, känns som om jag ska spy varje gång jag rör på mig. värst är det om jag kollar åt vänster! gör verkligen sjukt ont! blä!

Men Max är här nu och muntrar upp mig, han har lärt sig säga bulle idag! Och jag kan lova att han är ett riktigt bullmonster! Smällde precis i sig en hel bulle! Han äter vad som helst den där!

Snart ska vi åka in och lämna tillbaka filmer och även hyra tror jag!
ska bara vara hemma ikväll, känns sjukt tråkigt, men man måste ju ta det lugnt ibland också hur tråkigt det än är! Nästa vecka ska jag då på krogen med Sabina iallafall, det har jag bestämt! och helgen efter det åker jag till Stockholm! längtar väldigt mycket! Kommer bli sjukt kul! Kanske blir en tripp till  Sala också! Den helgen kommer bli toppen efterosm jag kommer få träffa en massa människor som jag verkligen saknar!

nu ska jag sätta på imse vimse spindel låten som Max älskar!
dom har en bra version på youtube som han älskar !

har får ni den haha :
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback