Nemen hallå allihopa!

Sara åkte precis hemmifrån mig med bussen och hade glömt att logga ut sig ifrån bloggen.. Så jag passar på att skriva lite grann här. haha! och hon har inte en susning över att jag skriver här. Men ska bli kul när hon märker :) Jag tänkte nämligen skriva lite om sara wikström! men eftersom jag vet att hennes familj läser och släkt så tänkte jag inte ta i allt för mycket :)

Sara är nämligen en sån underbart go och snäll tjej och man får aldrig nog av henne!
Jag skulle kunna spendera alla mina år med henne och då menar jag att umgås och göra allt kul tillsammans, för jag har jämt så roligt med henne. Speciellt hennes skratt förgyllar min vardag ska ni veta! Och jag vet att de finns folk som blir störande av vårt skratt. Men de sket man väl i...
Det roligaste jag och sara har gjort kan jag tyvärr inte komma på just nu för allting vi gör är så himla roligt! De finns så mkt skoj vi gjort tillsammans och allt vi gjort har fått mig att må så fruktansvärt bra! Utan henne hade jag aldrig mått såhär bra som jag gör nu :) Och hur underbar är HON INTE lilla jäntan?!! finns inga ord som kan beskriva. Hon är min bästa vän, och då menar jag BÄSTA VÄN!  Hennes familj också, Monica och Per. Sånna underbara föräldrar :) Roliga på alla sätt och vis..Jag önskade själv jag hade en sån underbar familj som sara har! Och Monica jag vet att du också läser hennes blogg så dig ska jag också skänka några ord: Du är en helt klockren mamma på alla möjliga sätt och vis! Hur du är som person finns inga ord, det enda jag kan säga är att det märks vem sara har fått sin personlighet ifrån :)

Jaha imorgon åker jag ifrån Borlänge och ifrån Sara.. :/ Men jag blir bara borta ett par dagar, så jag hoppas ni kan göra henne glad så länge jag är borta :) Prata med henne, umgås med henne och bara ro om henne!! Det behöver hon, för jag vet att hon har gått igenom endel svåra saker som jag bara kunde belasta mig till istället. För sara gumman du är inte värd att må dåligt! Du är värd en massa bra saker i mina ögon. Och jag gör allt vad jag kan för att du ska må bra, hoppas du vet det <3

Om ni har lust att läsa min blogg eller bara kika in så heter jag iallafall: sabinaaholm.blogg.se    kolla vettja! :)

Sara jag älskar dig, jag är så glad över din vänskap och den ska hålla livet ut! Utan dig är jag inte hel..
Bara så du vet <3

Stor kram till sara och sköt om er alla andra läsare:)



Förresten så kom jag på en grymt rolig sak som jag varit med om med Sara. Det var nämligen när vi var ut en gång och hennes favorit låt kom och hon skulle visa oss "hero" dansen för mig och mamma :)  Det var så grymt kul.. HAHA, det kommer jag aldrig glömma. Den kvällen var nog den roligaste jag någonsin haft när vi varit ut gumman!! Du är så klockren min stjärna! <3

PS. hoppas du inte blev arg när jag skrev ett litet inlägg.. : ) Spelar ju egentligen ingen roll vad jag skriver här, du vet ju ändå om att du är den bästa för mig! And I love u... <3

Och ni som undrar vart ifrån bilden är så är den ifrån kryssningen till tallin som vi var på med klassen! Underbart kul :) och sara vad slängde du under sängen som jag fick höra idag? haha.. DU är så rolig stumperump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback