onsdag



Hello!

Sitter hemma hos Sabina nu och har precis ätit!
Sabina lagade mat till oss, tack babe! Blev hennes special mat med sånt som vi älskar i, alltså champinjoner minimorätter lök och vitlök! haha hon hade i så mycket vitlök att vi började svettas och plus att det började rinna i våra näsor! men gott som fan var det iallafall! Sen köpte jag med mig en kladdkaka som efterrätt också! men den har vi inte orkat smaka på än!

Sabina håller på att packa sin väska nu, hon åker nämligen ner till karlskrona i morgon och lämnar mig ensam här hemma. Det är självklart att hon hittat en kille där nere som hon åker till, och lämnar sin bästa vän hemma! Fast jag älskar dig ändå honey! Fast du får fan inte stanna längre än till onsdag! Och tänk inte ens tanken på att flytta dit. det räcker ju med att Erica och Tessan inte bor här. Så du ska vara här okej?

jaha va kan jag nu skriva då? Jo det är ju idol ikväll igen, och ikväll skulle tydligen en 16årig tjej vara så bra så att juryn ramlar av stolarna, dock inte bokstavligt talat, tror jag? haha.

Sen fick jag presentkort på bion av Lovisa och Simon idag, bara för att jag är världens bästa syster och faster, eller så var det för att jag tog hand om Max i lördags, va vet jag ? haha tack så mycket iallafall!

Förresten så är det nog en kusinträff inplanerad i stockholm i oktober!
hoppas verkligen att det är bestämt för jag ser verkligen fram emot det!
kommer nog bli sjukt kul om det blir av!!

nej dags att sluta skriva nu!

vi hörs när vi hörs!

Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på dig din bitch! jag ville bara säga att jag hatar dig och tänker inte vara din vän något mera.. Haha, nejdå! tvärt om sunshine! Jag skulle bara säga att jag inte kommer lämna dig själv här hemma :) om jag flyttar så gör vi det tillsammans.. :) du och jag! Jag väntar på dig tills du slutat tagit hand om max så fixar vi något jobb i norge eller nått o är borta ett tag.. you & me it will always be! <3

Nu ska vi ner och smaka på kladdkakan, eller vad tycker du? :)

nu när vi smält maten och grejjer, haha!

Men gott vare eller hur då ?

Jajaaaaa, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. mer än att jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är min bästa vän! glöm aldrig de. pusspuss :)

tur att vi har mobiler så vi kan ringa varandra varje timme och kolla hur de är eller hur då ?

imon blir du mitt tågsällskap i mobilen, haha.

annars jävlar! :D

2008-09-10 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback