tisdag



Hej

tänkte skriva blogg förut idag, men kom inte på vad jag skulle skriva riktigt, egentligen vet jag inte det nu heller men tänkte iallafall försöka!

Har som vanligt varit med Max idag, var i lekparken och skogen och lekte!
jag har sån tur att jag får umgås med honom varje dag, han gör så jag orkar, han lyser verligen upp mitt liv!

Inatt drömde jag om min gamla mentor från högstadiet, hon flyttade neråt i landet precis efter vi gått ur nian så jag har inte sett henne sen dess, men vi har hållt kontakten via mail, men nu har vi inte hörts på ett bra tag så det var ju roligt att drömma om henne! Jag lovar jag hade dom 2 bästa lärarna någonsin när jag gick i högstadiet, helt sjukt hur mycket dom ställde upp för mig! Rebecca såg jag upp till väldigt mycket och Anna blev som en storasyster!

Nu är det pause i idol, så jag passade på att skriva lite.
killarna som sjunger idag och det verkar bli mest lugna låtar.
får väl se om det är nån som är bra, eller om man råkar somna! haha

pok!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback