torsdag!



Tack Sabina för alla dom fina orden i förra inlägget!
jag blev mycket rörd, och stolt att jag har en sådan vän som du!
kan gissa att många av mina läsare vart väldigt avundsjuka, finns inte många som har en vän som skriver sådana fina saker om en, jag har haft tur! Jag älskar dig honey!

torsdag idag och jag har bara legat i soffan efter det att jag tagit hand om Max. Fanns inte så mycket att göra idag så jag tog mig en slappdag, det är faktiskt hur skönt som helst ibland!
 
Imorgon ska jag vara med Mikaela iallafall, vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
är tråkigt och händer inget speciellt som vanligt i denna stad.
men vi brukar ju hitta på nått att göra till slut iallafall, vad det blir visar sig i morgon!

Nu ska jag duscha, sen sova tidigt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback