onsdag



Hello!

Skulle ha hämtat Maxen hos dagmamman idag, men min lilla plutt blev sjuk så han och Simon var hemma idag! men i morgon ska jag vara hemma med honom! Ska dit innan 7 faktiskt, eftersom Simon börjar jobba 7 och Lovisa är i uppsala! Men det ska bli mysigt, vi ska bara ta det lugnt hela dagen eftersom han har/haft feber och sådär! Ska nog bränna ut någon film till honom nu som vi kan se!

Snart ska jag även kolla på finalen av Bigbrother,har alltså sett hela säsongen nu, vad ska jag nu göra på kvällarna? Jobbigt läge, jag är ju helt besatt av det där programmet, drömmer till och med om det på nätterna då är det illa! haha

Sitter även och funderar på vad jag ska göra i helgen, vill göra nått spontant och roligt, typ dra någonstans och festa, men blir nog bara hemma och tar det lugnt faktiskt! buhu!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback