söndag!



Hello!

Jag är hemma efter en underbar helg i Sala, ifredags så var jag och Erica först hemma hos henne och kollade tv och bara tog det lugnt, sen åkte vi till pontus där grabbarna var, det var riktigt trevligt! Sen drog jag och Erica ner på stan, satte och en stund på norrmalmska, innan vi käkade en zigges ( en sala special, pommesfrites med kebabsås) och sedan traskade vi hem och sov!

På lördagen var vi först på stan en sväng innan vi mötte Clara och Kim på stationen och åkte till loftvägen, där möts man av världens bästa Frida som jag saknat så! Vi gjorde oss iordning och käkade innan det var dags att gå till lokalen där Ericas 20års fest skulle äga rum! Björn och dom hade fixat det så himla fint! Och kvällen blev verkligen lyckad, med band som spelade och en trubadur, sen lite eldkastare på det, coolt! Fick ju skratta en hel del under kvällen måste jag ju poängtera! Sjukt roliga människor!

Somnade vid 5 imorse tror jag, sen vakande jag kl 9 och kunde inte somna om, kan ju ha att göra med att vi sov på golvet i ett av rummen på lokalen, plus att jag frös som fan! gick iallafall upp och satte mig i solen och chillade en stund tills dom andra vaknade! Men vissa skulle ju prompt sova vidare så jag och Clara gick hem till björn och käkade en macka och duschade! Sen gick jag och Frida tillbaka till lokalen och hjälpte dom att städa lite, fast det slutade med att alla satt ute på verandan och tog det lugnt tills det var dags att dra sig ner till stationen, jag hatar att säga hejdå! Blö!

Men min lilla Max mötte mig på stationen i Borlänge så då vart jag glad igen, har ju saknat min plutt, har ju fått lov att ringa och pratat med honom några gånger under denna helg, för att jag saknade honom! love love love!!

men har iallafall haft en sjukt rolig helg, Salaborna är bäst <3


Ericas söta hund Harry! Min bebiiiis!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ååååh det var så himla kul <3 och vilken söt bild på min ploppis! saknar dig redan hörrö! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback