torsdag



Godmorgon!

idag är jag ledig, riktigt skönt, snart ska jag Mamma Lovisa och Samuel åka och äta lunch någonstans, sen ska Max hämtas hos dagmamman, sen när han sovit så ska vi åka till morfar! Måste ju passa på att umgås med min älskade brorson, för snart kommer jag vara ifrån honom i 3 veckor, och så länge har jag nog aldrig varit ifrån honom!

ja idag är det ju exakt 1 vecka kvar tills jag sticker, så om exakt 1 vecka står väl jag någonstans på arlanda och är super nervös! ska bli så grymt kul, kan knappt fatta att detta händer. Kommer nog inte fatta det är sant förens planet lyfter från arlanda torsdagen den 13 Augusti 13:00.

Läste på Emmas blogg, att dom har 40 grader varmt där, jag älskar värmen. får se om jag säger samma sak när jag kommer dit, haha 40 grader är ju sjuuuukt varmt om man tänker efter. Men det ska bli så underbart att träffa mina små älsklingar igen <3

pok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback